sobota, 20 kwietnia 2013

Prolog

Moje życie straciło sens po tym jak moi rodzice zginęli w wypadku. Miałam wtedy zaledwie 5 lat. Wychowuje mnie babcia, która traktuje mnie jak powietrze. Pomału zaczęłam się spotykać ze znajomymi, śmiać się. Przestawałam płakać. Poznałam Kate, która teraz jest moją najlepszą przyjaciółką. Kilka tygodni później poznałam Liam'a, z którym także się przyjaźnię. Jednak moje życie zyskało sens kiedy poznałam Zayn'a. Wszystko było dobrze, a potem znowu się zepsuło. Od tamtego dnia boję się wszystkich. Mam wrażenie, że każdy chce dla mnie jak najgorzej. Cały świat przeciwko mnie i moich przyjaciół, którzy starają się mi jak najwięcej pomóc. Rozweselają mnie i pomagają zapomnieć o przeszłości jednak to wszystko wraca. Nie umiem sobie z tym poradzić. Nie potrafię znaleźć szczęścia, ale mam nadzieję, że to za nie długo się zmieni. To się musi w końcu skończyć!

Nazywam się Jane Fox, a to jest moja historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz